Tråktrist

Just nu går det i ett, fast det känns som jag inte har något att blogga om. Det är väldigt mycket föreningsarbete som tar en massa tid. Det ska hjälpas till på matcher, fixa inför och på föreningsdagar, baka till styrelsemöten och närvara vid mötena också, sköta klädbeställningar och allt jobb runt omkring med felbeställningar, att samla in pengar och betala fakturor. Det är kul att kunna hjälpa till och underlätta, men än dock, det tar en massa tid.

I eftermiddag packar jag in barnen i bilen och kör och hälsar på Vera. Barnen har saknat henne och eftersom Adams träning idag är inställd så såg jag en möjlighet att träffas länge. Sen tittade jag i kalendern. Som ungdomsansvarig i klubben måste jag närvara när småttinglaget har sin första träning ikväll, lite info och ta upp beställningar på träningsoveraller. Jag och brorsan löste det som så att mina barn stannar kvar hos honom när jag kör iväg en stund och sen kommer jag tillbaka.

Ha en bra dag! Trots att det tråkregnar :(

Kloka kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0