Längtan

Idag blir det möte hela dagen på jobbet och sen är det turbofart hem till mina föräldrar för där väntar mina älsklingar! Har nog inte behövt deras kramar så mycket som jag behöver dem nu. Kan nog övertala Alma att sova i min säng i natt så jag får ligga och snusa på henne ;D
I kväll fixar vi lövbiff med massa gott till och myser hela kvällen. JAG LÄNGTAR!!

Kloka kommentarer
Postat av: Linda P

Brukar det inte vara tvärtom? Att barnen vill sova i föräldranras sängar ;) Hihihhi

HA så mysigt! KRam

2009-05-29 @ 11:17:24
Postat av: annaoco

Linda P: Jo, visst brukar det ;D Men hon har alltid älskat att sova i sin egen säng. Som tur är så är hon inte svårövertalad. Kram!

2009-05-29 @ 21:24:00
URL: http://annaoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0