Kalasfix

Snart ska jag och Alma ge oss i väg på storhandling. Alfons fyller år på fredag men vi firar imorgon eftersom det är barnskifte på fredag.

Vi ska bege oss till Solhaga först, lite blommor behövs på storebrors rum för de såg lite ledsna ut. En ampel till framsidan vill jag också ha. Och jag tänker INTE göra en repris från i fjol då jag bröt armen när jag skulle hänga upp en ampel :/

Efter det blir det presentinköp. Känner att jag har ganska bra koll på vad han önskar sig så det ska nog gå bra fastän jag väntat in i sista minuten. Kruxet blir nog att få lillasyster att hålla tyst om vad vi köpt ;D
Ska även köpa en hel del kläder till mig, min garderob är inte så lysande när man ska börja jobba så det behövs en del tillskott.

Till sist kommer det tråkigaste; handla mat till kalaset. Listan är jättelång och jag hoppas att lillasyster inte tröttnat på shopping vid det här laget. Fast.... mutor finns väl av en anledning, hehe.

Ha en skön dag!

Kloka kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Skön helg & lycka till med kalaset! Gratta 10-åringen!



Kram

2009-05-20 @ 17:34:01
URL: http://endelavoss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0