Ett skamligt förslag tack!

Nej, var fick jag det ifrån ;O) Men finfina förslag på kalasmat vill jag gärna ha. Alfons fyller snart år, 10, och jag sitter och spånar över lite idéer. Hade ju varit kul att prova något annat än det vanliga.
Har du tips på rolig tårta så tar jag gärna emot det också.

Nu kan detta ju tyckas lite slött, för med hjälp av internet kan jag ju själv hitta en uppsjö av nya recept. Men jag vill ha något som ni testat och verkligen kan rekommendera.

Så kom igen, tipsa på!
UPDATE: Jag var lite otydlig. Det är till vuxenkalaset jag behöver tips. Sorry.

Kloka kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Hm... du kan ju göra en kottmatstårta;.)) http://mammamelissa.blogg.se/2009/february/utkast-mamma-varfor.html



de flesta barn äter ju potatismos och korv... sedan kan ni göra mojsglass tillsammans;.)) Snabbt och enkelt och väldigt barnvänligt;.))



Kanske inte så traditionellt, men ganska kul...

2009-05-07 @ 10:34:36
URL: http://mammamelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0