Äntligen

God morgon! Äntligen är det måndag. Jag hatar nämligen söndagar utan barnen. Jag ringer alltid till dem på söndags kvällen för att prata om om vad de gjort i helgen bl a.
Saknaden efter dem är genomjävulsk då för jag vill ju bara ha dem här hos mig, få ge godnatt-kramar och varva ner inför skol- och dagisvecka. Fredagen känns väldigt avlägsen då :(

Eftersom jag ska börja jobba på torsdag har jag en del jag ska fixa med innan dess. Känns riktigt pirrigt i kroppen, har ju bara haft ett jobb tidigare och det varade i 15 år. Det ska i alla fall bli sjukt kul att komma igång igen (även om jag varit väl sysselsatt ändå). 
Det fina i kråksången är att jag får semester fastän jag börjar vid denna tidpunkten så barnen och jag ska få till en härlig sommar tillsammans. Och mina föräldrar är helt underbara och ställer upp så att barnen ska kunna vara lediga på sitt sommarlov.

Kanske detta förbannade skitåret vänder till något bättre...

Kloka kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0