Semester och skrapade knän

Nu har jag jobbat färdigt inför semestern. 4 lediga veckor väntar, det är inte mycket inplanerat och det känns jätteskönt!
Barnen har haft en skön vecka hos mormor och morfar när jag har jobbat och jag har blivit uppassad med middagen färdig när jag kom från jobbet.

                                         
Alfons har badat hur mycket som helst, har nog simhud mellan tårna nu ;D

                                          
Alma skrapade knäna och fick sätta på plåster


                                         
På torsdagskvällen hade vi lite "avslutningsmys" och Alma somnade i mormors knä ute på altanen.

I fredags var jag och lämnade Alfons och Alma och idag lämnade jag även av Adam.

Han stannade kvar lite extra och vi passade på och hittade på lite kul.
I fredags var vi inne på Kristianstadsdagarna med mormor och morfar och i lördags var vi och badade på Vinslövsbadet med Vera och föräldrar. Härligt var det! 28 varma grader i vattnet. Vi brukar alltid åka till Torsebrobadet men där är så smockfullt med folk så vi tog ett annat alternativ.

När vi var nöjda åkte vi in till stan och kollade på bio; En natt på muséet 2. Helt ok var den.

På kvällen grillade vi god mat med gott sällskap :D Sen satt jag och Adam och pratade till kl 1. Det är så härligt att få prata ut ordentligt med honom utan att någon avbryter.

På fredag kommer barnen igen och då ska vi ha semester ihop. Kanske har vi fullt upp, katten Doris har en riktigt stoooor mage och det dröjer nog inte många dagar innan den blir smal igen...


Kloka kommentarer
Postat av: Emelie

Hej hej!

Jag har testat lääänge innan jag fick mobilbloggningen att fungera.

71370 ska numret vara.

Det som felade för mig var att jag glömde bort att ämnet/rubriken på mitt MMS måste även det börja med ordet "Blogg".

Hoppas du kan få det att fungera :-D.

Bilderna har jag lyckats ändra storlek på nu ikväll (det var i mobilen).

Kram!

2009-07-07 @ 18:42:24
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej hej!

Men har du lagt in ditt mobilnummer så att det är "kopplat" till din blogg?

Kontrollera att mobilnr i funktionen Mitt_konto>Inställningar är angivet på formen: 467nnnnnnnn



http://info.blogg.se/2005/december/sa-har-bloggar-du-med-mobilen.html



Det tog mig många mail till supporten innan det fungerade men kul när det funkar. Lycka till!!

2009-07-08 @ 07:50:31
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad skönt att det löste sig.

Vilka härliga bilder du tagit förresten!

Kram!

2009-07-09 @ 11:50:50
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0