När tar det slut?

Förra semestern blev lite annorlunda med tanke på att jag bröt armen. Denna semestern tänkte jag ge järnet och hitta på en hel del med tanke på att jag faktiskt får semester trots att jag började nytt jobb i slutet av maj.
Vad händer? Bilen går sönder när barnen kommer hem och det beräknas kosta ca 20 000.
Det är livet på en pinne hos mig :(

Kloka kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Men shit vad trist, tur att dina päron bor nära så du kan lån deras bil om du är snäll:)



kram

2009-07-15 @ 13:31:17
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: annaoco

Ann-Sofie: Precis, jag måste fått världens bästa föräldrar! Kram.

2009-07-15 @ 15:29:37
Postat av: Ingela

Attans vilken osis!!!! Då måste det snart hända en toppenkul sak som väger upp den här dystra händelsen. Lider med dig... Kram Ingela

2009-07-15 @ 19:57:58
Postat av: annaoco

Ingela: Ja jag väntar på något riktigt trevligt för att väga upp detta :O) Kram!

2009-07-15 @ 23:13:25
URL: http://annaoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0