Nu är det allvar

Nu har fotbollssäsongen satt igång på allvar. Med två söner som spelar i två olika klubbar är det upplagt för att det ska krocka med två matcher på samma dag (och helst samma tid). Och med tanke på att jag inte har en vettig karl vid min sida så blir det till att lita på familj och vänner för hjälp. Och jag som gärna vill klara mig själv tycker det är lite.... kasst.
Jag vill vara där för båda mina söner och heja på deras matcher. Får väl göra en Dolly och klona mig :O)

Kloka kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

mmm, en Dolly hade suttit fint ibalnd:) Jag har förvisso en vettig karl men har ju inte vett att själv sluta med fotbol...



Ha det gott i helgen! kram

2009-04-24 @ 08:17:12
URL: http://endelavoss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0