3 is a magic number

Helgen bjöd på gäster och grillning i dagarna 3. Nu har jag legat sjuk i 3 dagar:(
Nog någon form av influensa för jag har haft ont i hela kroppen. I dag mår jag bättre så det blir att ta tag i högarna på kontoret i morgon.

Under tiden som jag har legat på soffan och knaprat värktabletter så har min finaste pappa slitit med att göra min uteplats. Jag har en större på baksidan där jag får kvällssol men jag ville ha en lite mindre på framsidan så att jag och barnen kan sitta där och äta frukost i morgonens första solstrålar.

image74
Bild: Anna

Bilden är från dag 2. Idag är det dag 3 och då blir det färdigt. Möblemanget är köpt och står färdigt på gräsmattan:
image75

Blir kul när allt är färdigt och jag kan börja fixa med möbler och lite blomkrukor.

Ha en skön dag i solen!

Kloka kommentarer
Postat av: Sandra

Det ska bli kul att se hur uteplatsen blir. Krya på dig! Kram Sandra

2008-05-07 @ 09:06:46
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Ann-Sofie

Usch trist med sjukdomar! Bra att du är bättre nu, och vad härligt med uteplats!

2008-05-08 @ 13:25:22
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: Zassi

Inte roligt att vara sjuk :(

Men desto mysigare med uteplatser :) Speciellt nu när våren och sommaren är på väg och man vill vara ute och fixa.
Ha en underbar helg//Z

2008-05-10 @ 08:15:50
URL: http://katterochpasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0