Torsdag =)

I går blev det akut skoköp till lillebror. Han kom hem i tisdags med en sko som inte såg ut att kunna hänga med mer. Vad hade han hittat påi skolan för den såg inte ut sån när han gick iväg på morgonen.

Det var inga problem att hitta skor till honom, han är inte megakräsen. Kruxet var mer att komma ut ur skoaffären utan att köpa till lillasyster ;-) Hon, däremot han starka känslor vad det gäller kläder och skor. Och får någon men inte hon så lär man uppleva decibel. Ja ja, jag vet, det är mitt fel. Har skämt bort henne med både kläder och skor. Har man två pojkar och får en flicka så kan man ju säga att en helt ny värld öppnar sig vad gäller barnkläder. För killkläder är fortfarande ganska trista. Anyway, sonen blev nöjd med sina vita skor och det var ju huvudsaken.

Sen var det städning av lillebror/lillasysters rum. De delar rum och ibland blir man bara tokig på alla saker som ligger överallt. Deras rum har inte fått någon make over sen vi flyttade in men det står på tur efter att köket blivit färdigt. Det behövs lite mer praktiska lösningar och förvaring.

Jag möblerade om lite så det inte blev så "plottrigt" överallt. Barnen gick och la sig nöjda och jag kunde krypa ner i min säng och titta på Grey´s Anatomy.

Kloka kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Låter härligt med säng och Greýs! Skoinköpen för våren till kidsen hoppas jag är avklarade men man vet ju aldrig med sonen:)

2008-03-13 @ 10:36:14
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: Ingela

Var själv och inhandlade skor med sonen i helgen vilket resulterade i att även jag köpte skor, dock gick allt lungt och stilla tillväga, utan höga decibel! Vill inte måla fan på väggen men tänk dig klädinköpen med dottern när hon närmar sig tonåren.......

Kram Ingela

2008-03-13 @ 15:18:19
Postat av: annaoco

Ann-Sofie: Ja, han brukar väl slita upp några par ;)
Ingela: Hallå, det hörs lite dåligt nu.... he he

2008-03-14 @ 09:14:54
URL: http://annaoco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0