Nöjd son, öm mamma

Jag har tillbringat större delen av helgen med att skjuta mål på storebror. Eller försökt gör mål i alla fall.
Han har stått i mål och jag har gett järnet för att försöka peta in en eller annan boll. Han har vikit sig dubbel av skratt när jag fått till en snedfotad träff och jag har hållt mig för skratt när jag sett gräsfläckarna bli större och större på hans byxor.

Kunde verkligen hålla mig för skratt när jag i går morse märkte av träningsvärken :(. Inte blev det bättre av att han ville att vi skulle spela då också. Men den försvann när jag förstod hur kul han tyckte det var och att han var så tacksam för att jag lagt alla helgens måsten åt sidan för att spela med honom.

För jag kan inte räkna hur många gånger han sagt till mig med ett leende att detta var superkul!

I kväll har han fotbollsträning så då får jag vila, men i morgon är det dags igen. Han har t o m tagit på sig att duka och hjälpa till med middagen så att vi kommer ut fortare.

Kloka kommentarer
Postat av: Camilla

ha en bra dag.

2008-03-10 @ 12:05:12
URL: http://theonlymee.blogg.se
Postat av: Sandra

Oj det lät som en ordentlig workout :) Kram Sandra

2008-03-10 @ 14:08:36
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Kristina

Så härligt det låter - jag minns vad kul man tyckte att det var när mamma eller pappa var med och lekte!

2008-03-10 @ 17:34:01
URL: http://kixkoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0