Fint besök

                                          Bild: Mobilfoto Anna

Jag har premiärplockat hallon. Premiär för mig alltså. Snabbt och enkelt var det. Man behövde inte böja sig som när man plockar jordgubbar och det var inga taggar på buskarna. Gott är det att ha i frysen och plocka fram i vinter så detta ska jag göra om.

En ask frös jag inte in. Jag väntade besök från England, barndomsvännen (vad antik jag känner mig)  Lotta var hemma och tittade förbi så då passade vi på att fika.



Jag tog en köpt (ehm) mandeltårta med Snickers och la hallon runt om. För visst är det lite mer tillåtet att äta tårta om man äter något nyttigt till ;) ? Lotta hade sin dundersöta son Jonas med sig och han mumsade glatt på glass och hallon.
En liten kille med blont lockigt hår som kommer att bubbla en massa svenska och engelska ord väldigt snart. För hans mor är väldigt förståndig, hon är noga med att han ska kunna både mammas språk och pappas. 

Lille Jonas tog sig en liten tupplur i soffan medan vi babblade på, vi hade en hel del att ta igen. Hoppas att vi ses igen i november vännen!




Kloka kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad härligt det såg ut med färska hallon =)

Kram Rebecka

2008-07-18 @ 11:28:30
URL: http://roomdesign.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej Anna. Jättestort tack för det goda och trevliga fikat. Det var så skoj att ses igen och snackas vid. Hoppas jag kommer hem en sväng igen innan magen blir för stor. Hoppas ni får det jättekul i Vimmerby och du får en riktigt härlig semester med dina sötnosar!

Bamsekramar från mej o Jonteponte

2008-07-22 @ 21:08:01
Postat av: Miroslav Klose

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2010-11-25 @ 12:00:17
URL: http://miroslav-klose.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0