Vilken dag va

Snart ska jag köra och hämta mina barn, efter en lång vecka utan dem. Det är så härligt att mötas av ett springande barn som slänger sig i min famn och glatt säger; Hej mamma!

När alla barnen är hämtade ska vi skynda oss hem till min bror och käraste svägerskan. För där väntar ju lilla Vera. Presenter är redan fixade. Mamma och jag gjorde värsta repan på stan efter de finaste bebiskläderna, när Sockertoppen var endast ett halvt dygn gammal. Lillasyster är ju tokig i Hello Kitty så det var givet att vi skulle hitta något fint med samma katt på.
Vera kom väldigt lägligt faktiskt, mycket flickkläder till reapris har vi också sett. Så jag antar att det ekonomiska sinnet har hon fått från sin mor, banktjänstekvinna som hon är *L*

Mysigt ska det bli, både att få hem mina barn och att vi får komma och hälsa på bebisen redan. Helgen kunde knappt börjat bättre :O)

Ha en skön helg alla ni där ute!

Kloka kommentarer
Postat av: Linda P

Ahh, vad mysigt. Jag känner också en liten Vera, som är 6 månader nu. De är för gosiga...
Skön helg!! kramen

2008-01-11 @ 22:21:43
URL: http://livinglikelinda.blogg.se
Postat av: Zassi

Åh vad roligt med en liten bebis! Hoppas ni haft det bra! Kramiz//Z

2008-01-13 @ 16:38:19
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: Pernilla W

Härligt att träffa barnen i gen efter en vecka! Och nu får du gosa med en liten också. Jag väntar fortfarande på att bli faster;) Hi hi men det kommer att dröja. KRAMEN

2008-01-22 @ 07:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0