Slöaste ledigheten ever!

Då var det första dagen tillbaka på jobbet efter alla lediga dagar. Och jag måste säga, det har varit precis så slappt och stressfritt som jag ville att denna ledigheten skulle vara.
Rustad med ork i kroppen inför den trista tiden som är framför oss, fram till våren. För man vet ju att någon snöstorm kommer det alldeles säkert. Bring it on baby! Jag är full av energi.

Vilket är tur för i kväll är första Friskispasset för mig sedan urminnes tider. Jag kommer säkert att kvida hela kvällen, men räkna med att jag ser fram emot det. Aerobic står på programmet och om jag inte har alltför ont i morgon så är det dags för yoga. Jag har aldrig provat på det, så det ska bli ett äventyr. Någon som provat? Flipp eller flopp?

Kloka kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Så hur gick det nu på passet? Var det skönt?
Idag har jag ätit GI för typ 700 ggr och inte smakar det bättre idag inte....

2008-01-07 @ 17:59:06
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: Nilla

Aerobics och yoga är båda favoriter för mig! Det var tyvärr längesedan jag gjorde det dock... Har mest kört skivstång och jympa på sista tiden.
Jag har ännu inte kommit iväg till F&S i år... känner mig så trött och januarihängig ännu...

2008-01-08 @ 19:25:53
URL: http://tankebubblor.blogg.se
Postat av: Steinarailin

I love guest books, keep up the good work!

2009-10-19 @ 08:48:18
URL: http://steinarailin.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0