Hur ska man våga?

Hur ska man våga låta bli att låsa in sina barn när det finns såna satans kräk där ute?
Hur ska man våga släppa iväg barnen när de frågar om de kan cykla till kompisen?

För det är ju inte så att det är fritt fram nu bara för att han har erkänt. Ett nytt pucko kommer att krypa fram och göra samma sak mot ett annat barn. Det är så otroligt lätt att se faror i allt när det händer såna sjuka saker.

Fast jag ska göra som andra bloggare redan skrivit om, ge järnet med att leva livet, det är bästa sättet att ge igen mot ondskan!

Kloka kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Helt rätt! Lev livet medans vi kan och njut av det!
kram

2008-04-15 @ 08:28:41
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: Jessica

Bra tänkt!! men jag skulle ändå kunnat hålla i pistolen och skjutit av om det varit min dotter...och visst oroar man sig. Men jag ska verkligen försöka följa ditt råd, ondskan ska inte få vinna.

2008-04-27 @ 18:36:22
URL: http://jessicanilsson175.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0