Nystylad

Min dag började med en runda till lillasysters dagis. Inget konstigt med det, förrutom att barnen är hos sin pappa denna veckan. Och nej, jag är inte förvirrad som åker till dagis av gammal vana :o) Eller, jo, förvirrad är jag men inte denna gången. Det är nämligen dags för fotografering på dagis idag och så vitt jag vet så är inte flätor och klämmor pappans starka sida.
Riktigt mysigt var det att få träffa lillan och få lite kramar och pussar innan det var dags för jobbet. Stylad blev hon, med Hello Kitty-tunika som hon fick när hon fyllde år och klämmor och snoddar med samma katt på. Behöver inte säga att det är en Hello Kitty-period nu. Innan var det en lila period, det var aldrig tjafs om kläder om det bara var lila. För det är en bestämd ung dam min dotter. Så vad gör man inte för husfriden?! Jo, man köper Hello Kitty utav bara den ;o)

I kväll blir det träff hos kusinen, ser verkligen fram emot det. Hon är en härlig stark kvinna som ger mig många skratt.

Kloka kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag trodde du hade kidsen denna veckan? Helt förvirrad...Mysigt med pussar & kramar.

2007-09-20 @ 10:19:56
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: Vicke

Härligt med mamma som kommer och stylar innan fotografering:)

2007-09-20 @ 21:14:45
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Maria

Tack för besöket nu i kväll, var tvungen att se vad du hade skrivit, första gången jag har blivit kallad kvinna:)

2007-09-20 @ 22:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0