Höstväder; men var är alla färgerna?!

Hur trist är inte vädret nu? Jag gillar visserligen hösten men då behövs det lite mysiga varma färger för att balansera att det regnar och blåser. Visst, visst, det är bara i början av september och i en perfekt värld KUNDE det varit sol och värme fortfarande. Men nu är det ju inte så och då behöver jag lite färgsprakande träd för att hitta höststämningen. I morse kl 05.30 när klockan ringde och det var meningen att jag skulle ta min morgonpromenad, var det ruskigt mörkt. Det var givet att det skulle tändas ljus till frukosten. Hm, lite var det för att barnen kanske skulle tycka att det var mysigt och det skulle bli en lugn och stilla frukost :o)

Kloka kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej!
Gissade att det var du som startat en blogg på namnet;)Vad kul! kram

2007-09-11 @ 08:48:41
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: Naruto Shippuuden Episodes

Very interesting site --- quite informative

2008-01-16 @ 07:42:24
URL: http://naruto-shippuuden-world.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0