Solen skiner..

och jag sitter inne på ett kontor. Var ute en snabbrunda på lunchen och det var så skönt. Jag älskar hösten. Ja, alltså när den är som idag. Solen skiner, färggranna löv ligger här och var. Inte lika förtjust i regnet faktiskt.
Fast det är ju då man kan skylla på vädret när man vill ligga under en filt och läsa en bra bok.

I kväll blir det föräldramöte på dagis. Mormor passar barnen och jag kan slå vad att det blir mycket högläsning av någon bra bok. För det är hon bra på, mormor! Minns när vi var små, jag och mina två äldre brorsor. Vi älskade när mamma läste högt, vi kan än idag prata om vissa böcker och skratta åt gamla minnen.

När jag kommer hem så måste jag och barnen bestämma vad vi ska baka i morgon. Det är ju tv-fri kväll och vi ska baka fika till onsdagens badhusbesök.

Kloka kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Mysigt med bakning, funderar på om vi också ska baka imorgonkväll? kram

2007-10-08 @ 15:31:43
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: Maria

Kommer ihåg när vi var och sov över när vi var små jag och min bror då läste "mormor" för oss också

2007-10-08 @ 16:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0