Helgplaner

Då var det fredag igen och helgen innehåller lagom mycket planer.

Slutar tidigt idag eftersom det är dags att hämta barnen för en härlig vecka med mycket kramar och mysigt kvällsprat.
Skulle egentligen på utvecklingssamtal idag innan jag hämtar barnen med det har blivit inställt. Tycker att jag har bra koll på skolarbetet men det är alltid skönt att få en avstämning.

Lillasyster har fått planera fredagen. Spagetti och köttfärssås är beställt med chokladpudding till efterrätt. Vi ska sitta och äta framför tv:n tyckte hon och vi ska duka med servetter och sugrör :o) Vi ska även ta en tur till den lokala affären för godisköp. Det är ju SÅ mycket roligare att få välja själva och få sin egen påse. 

I morgon ska mormor och morfar låna barnen. De ska gå och äta lunch och sen ska de titta på Råttatoullie på bio.
Jag ska passa på och ta en lång runda i det (förhoppningsvis) fina höstvädret. Bra musik i öronen och sen är det full fart. Perfekt sätt för mig att rensa tankarna.

Todeloo!

Kloka kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Mysfredag är härligt! See you soon!

2007-10-19 @ 13:15:03
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: Ulle

Åh, härligt för barnen med mormor och morfarstid! Här såg storkillen oxå Råttatouille i helgen. :)

Hoppas helgen var bra!

2007-10-22 @ 13:36:54
URL: http://bergatrollen.se
Postat av: Robota

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2010-02-11 @ 10:56:28
URL: http://robota.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0