Fint besök

image9

Idag fick vi fint besök på jobbet. En liten fin 4-veckors gosse i gosiga bruna kläder. Hans mjuka lilla nacke, den lilla putande munnen och de små gulliga suckarna som hördes när han sov.
Vilken tur att man kommit över bebissuget...

Kloka kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

mmm,visst är det tur att bebissuget gått över....=

2007-10-31 @ 22:09:36
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: mia dh

Bebisar är så mysiga, ska snart får goa med svägerskans lilla plutt. Ha det fint.

2007-10-31 @ 23:19:07
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Pernilla W

Hej! Kikar in och ville tacka för den fina kommentaren från dig. Skickar en kram tillbaks till dig:)

2007-11-01 @ 18:04:44
Postat av: Zassi

Hihi.. vilken sötnos! Du frågade mig hur man ändrar texten i "Skicka kommentar"-rutan. Välj Design, Kodmallar (Redigera Kodmall). Klicka på den lilla pilen där det står Startsida (Index), välj Inläggsida - där hittar du (ganska långt ner) "Kommentera inlägget här:" "Kom ihåg mig?" och "Skicka kommentar". Glöm inte att kopiera texten och lägga in i t ex ett worddoc så att du kan ändra tillbaka och att du minns vad du gjort om typ ett halvår eller så :) Sen är det bara att ändra hejvilt tills du är nöjd. Lycka till och fråga gärna ifall du styper så ska jag försöka hjälpa dig så gott jag kan!! Kramkram och Lycka till!! //Z

2007-11-04 @ 21:24:37
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: Ulle

Åh, mysigt!!! Är det säkert att bebissuget är över? *s*

Mitt är det.....tror jag. :D Eller, nä, bebissugen kommer jag nog alltid att vara. Men storbarnssuget är borta. ;) Man ska ju hinna med dem. :D Bebisar växer ju....Hihi.

Kram Ulle

2007-11-08 @ 09:26:11
Postat av: Felixhedda

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2009-07-23 @ 09:31:38
URL: http://felixhedda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0