Sen frukost, no kids

image19

Vaknade ganska tidigt i morse, låg och slötittade på tv och försökte bena ur alla tusentals (känns det som) tankar som har rusningstrafik i huvudet.. Barnen är iväg en vecka nu så det var ingen som stod vid sängkanten och ville säga godmorgon, alltså inget måste att stiga upp :o)

Iklädd flanellpyjamas (sexigt va!) och mina underbara inneskor gick jag ut i köket och fixade frukost. Tog mina knäckemackor och min balja chokladmjölk (jag vet, har inte blivit vuxen ännu så att jag dricker kaffe) och satte mig i soffan. I dvd:n fanns Efter bröllopet, kunde inte låta bli att titta färdigt. Alltså, det är ingen "första daten" film. Tårarna rann som bara den. Kan inte säga att jag gillar Rolf Lassgård mer nu men ... Mads Mikkelsen,  I like!

Nu sitter jag här, julgardinerna är nytvättade och väntar på att bli upphängda. Fönstrena fick jag putsade i måndags så det är klart. Har tvättat en julduk som jag ska lägga på soffbordet, sen får det nog räcka med julsaker tills fredag. Då sätter vi upp alla ljusstakar och stjärnor. Julblommor ska jag förresten ha fixat innan det är fredag.

Hur långt har ni kommit i juleriet?

Kloka kommentarer
Postat av: Zassi

Åh vilket mys :)
Har plockat fram julgardiner och juldukar... men dom får ligga till sig ett tag till!
Man jag läängtar!!
PS. Du har mail.
Kramiz//Z

2007-11-24 @ 12:56:38
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: Ann-Sofie

Så du har redan hunnit så långt? Jag ska stryka gardinerna i morgon och kanske åker de upp redan då. du får se på onsdag!
Kram

2007-11-24 @ 13:18:47
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: Ulle

Åh, nu måste jag gå upp och värma choklad. Så sugen jag blev! :D

Ja, juleriet har precis börjat här hemma. Ställde upp stjärnor och stakar förut. I morgon är jag ledig så förhoppningsvis vaknar jag med jordens största städ och pysslarhumör. Det är min plan i alla fall. ;)

Kramkram!

2007-11-28 @ 19:38:07
URL: http://bergatrollen.se
Postat av: Pernilla W

Den stora stjärnan i fönstret är upphängd, och lite annat också. Haft en massa annat på gång, men nu börjar det lugna ner sig lite. Barnen frågar när det är dags att ta fram julgranen:), önskelistan är redan uppsatt på kylskåpet;) KRAMEN

2007-12-05 @ 21:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0