5 frågor

Hittade detta hos Linda och hänger på:

Fem frågor om julklappar:

1. Vad önskar du dig i julklapp?

Skulle precis skriva ett Pandora-armband, men min mamma kom precis in på kontoret och gav mig hennes för hon använder inte sitt och visste att jag ville ha ett *LYCKA*  Så nu önskar jag mig berlocker till istället. Eller ringar, har man vant sig vid förlovnings- och vigselringar och sen tar av dem så blir det lite tomt. Och jag har varit dålig på att unna mig någon fin ring.

2. Är det någon julklapp du får varje år?

Brukar få en bok varje jul av mina föräldrar. Mysigt att sitta med på juldagen när man bara är hemma och tar det lugnt.


3. Vilken är den bästa julklapp du fått?


En Salomonväska som alla hade. Ville gå till skolan dagen efter och blev lite besviken när jag kom på att det var juldagen :o)


4. Vilken är den sämsta julklapp du fått?


Tja, känner man min ex-svärmor så vet man att det funnits många :o/ Horribla! Kan väl nämna en väska i lapptäcksstil i fuskskinn. Bläk!


5. Vilket är ditt bästa julklappstips?


En massage eller behandling så att personen tar och varvar ner och blir ompysslad. Det är allt för mycket stress till jul.

Ja, det var mina svar. Vad skulle ni svarat?


Kloka kommentarer
Postat av: Linda P

Hehe den väska lät ju snygg :)

2007-11-28 @ 17:20:37
URL: http://livinglikelinda.blogg.se
Postat av: Nilla

En bok lät som en god tradition!

2007-11-28 @ 19:31:31
URL: http://tankebubblor.blogg.se
Postat av: Kristina - Kix Inredningskoll

De flesta "bästa julklapparna" är från när man var liten. Då var hela julen magisk och man kunde gått och önskat sig en sak i ett helt år.

2007-11-29 @ 08:28:29
URL: http://kixkoll.blogg.se
Postat av: annaoco

Linda P: Behöver jag säga att den slängdes med julklappspappret :o)
Nilla: Ja, då får man en god anledning att äta lite mer julgodis samtidigt *L*
Kristina: Längtar ibland tillbaka till när det var sådär barnsligt mysigt och man gick i spänd förväntan inför julklapparna.

2007-11-29 @ 11:20:37
URL: http://annaoco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0