Världens finaste barn!



Kolla in finaste presenten jag fick idag. Vilka barn jag har!
Älskar ju Isas tavlor (gav en till Vera på dopdagen om ni kommer ihåg) och denna var extra fin att få så här på Mors dag. Ska köra till Ikea och fixa en ram till så den kommer upp på väggen snarast.

Vi började dagen med att fira min mamma hemma hos henne med världens brakfrukost. Hur mycket som helst att välja bland! Sen körde jag och barnen ner till Åhus, i detta fina vädret måste man ju käka lite glass. Barnen passade på att ta premiärdoppet i havet också. Sen fick de en idé om att de ville ha vattenkrig så det vara bara att styra bilen mot affären och köpa nya gevär. Jag passade på att klippa gräset när de roade sig.
Kvällen avslutades sen med grillade hamburgare och jordgubbar med glass.
Det har varit en jättemysig dag, trots att de två minsta var omöjliga när det var sängdags. Men det har jag förträngt nu. För nu sover de.  Och är jättesöta och snälla ;D

Kloka kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken fin present! Sånt blir man ju alldeles varm av. :-) //Jenny

2009-06-02 @ 11:35:34
URL: http://lilla-ji.blogspot.com/
Postat av: annaoco

Jenny: Blev verkligen superglad!

2009-06-02 @ 21:28:12
URL: http://annaoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0