What´s up?

Ibland känns det som jag inte har något att säga den veckan barnen inte är hemma. Som att det inte händer så mycket här då. Men när jag tänker efter så gör det faktiskt det. Det är ju den veckan jag lägger alla möten, besök i skolan och på dagis och andra saker som jag inte måste ta när barnen är hemma. För att vi ska kunna ha det så relaxat som möjligt ihop.

Om man summerar veckan lite snabbt så ser det ut så här:

Besök i skolan x 2, besök på dagis, styrelsemöte, baka till styrelsemöte, match för stora sonen, städa hela huset inför tjejmiddag, handla inför den samma, besök hos mixfotbollslag, hämta ut 4 stora kartonger på posten inför klädförsäljning med fotbollen, besök hos P9-lag, köra en runda till återvinningsstationen med grejs från garaget, möte med arbetsgrupp i skolan, möte med viss myndighet i stan, plantera tête-a-tête x 2 i kruka till trappan.

Skolmötet blev inställt så min tisdag blev inte så stressig som jag annars trott. Tyvärr la de det mötet nästa tisdag när jag har barnen och då krockar det med fotbollsträning och besök hos ett fotbollslag. Men tack vare hjälpsamma föräldrar (mina alltså) ska det säkert lösa sig också.

När jag åkte från styrelsemötet igår hade jag så mycket tankar i huvudet om olika idéer och saker som ska fixas så jag somnade inte förrän halv 5 i morse . Så mycket som snurrade i skallen.  Men, allt är jättekul så det är helt ok!

Nu ska jag försöka ringa min dotter för 3:e gången, hon är hemma med feber efter en spruta hon fick igår. Undrar varför ingen svara hemma hos dem....

Ha en bra dag!

Kloka kommentarer
Postat av: Sara - Zassi

Oj, det verkar som att du har det ganska hektiskt de veckor du inte har barnen. Ja, jag känner igen det :)

Vi har sambons pojkar varannan vecka och visst är det mycket vi lägger på de veckor vi är "ensamma".



Missa inte att du kan tävla hos mig om ett superfint DUNÄGG!!



Hoppas du fick svar hos dottern och att hon är piggare.

Kramkram

2009-03-22 @ 14:26:15
URL: http://katterochpasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0