Torsdagsmys

Nu ikväll har jag och barnen haft picknic. Fast i stället för att frysa av våra behinds så satte vi oss på golvet och dukade fram grillad kyckling, vitlöksbröd, hembakat bröd, cashewnötter, vindruvor och äppelcider.
Vi brukar fixa till lite mys varje torsdag innan de ska åka iväg på fredagsmorgonen. Äter lite gott eller bakar något smaskens till fikan och bara har det skönt tillsammans.
När de sen har gått och lagt sig snusar jag lite extra på deras huvud, försöker få doften att stanna kvar hela långa veckan.

Kloka kommentarer
Postat av: Mia

Usch... jag beundrar verkligen dig att du orkar !! Under mitt å Mogges år separerade så var bara varannan helg, då han hade barnen, olidlig !!

Varannan vecka hade tagit kol på mig !

2009-03-27 @ 11:25:52
URL: http://focim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0