Torsdag kväll

Ännu en vecka som gått. Det har gått jättebra på jobbet, det är ett härligt gäng. Smått aptråkigt bara att alla inte flyttat klart sina kontor så att min plats är klar. Har hoppat från dator till dator. Fått femtioelva koder och inloggningsuppgifter.
Om en vecka startar en ny teleslinga för kundtjänst vilket betyder att man tar emot samtal från 4 olika orter och ska kunna svara på deras frågor. Jag är totalt lost där, har inte kläm på alla på detta stället ännu. Tur att det är "lågsäsong" på telefonerna nu.
I morgon är jag ledig, eftersom nationaldagen infaller på en lördag så är vi lediga på fredagen istället. Trevlig överraskning ;D

Nog för att denna helgen kommer att gå rasandes fort, det gör det alltid när jag har något skrämmande framför mig. På måndag morgon sitter jag i ett superserious möte vad gäller barnens framtid. Finns där en Gud är det nu hon ska visa barmhärtighet. För det finns bara en väg att gå...

På tal om barnen så har vi haft vårt torsdagsmys ikväll. Beställde hem kinamat och jag har väl aldrig sett ett barn käka jätteräkor så snabbt som Alfons gjorde ikväll. Han är supertokig i dem! Vi käkade tillsammans med mina föräldrar som en trevlig avslutning på en härlig vecka där de ställt upp till tusen med att ha barnen. Både jag och kidsen är SÅ tacksamma.
Hoppas ni vet att vi älskar er!


Kloka kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ha en skön helg!



Kram

2009-06-05 @ 15:39:02
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: Anonym

Lycka till imorron! Håller tummarna verkligen! Kram från Londonmaffian.

2009-06-07 @ 21:02:46
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Hoppas verkligen att mötet gick bra!!

2009-06-08 @ 12:42:28
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback