Förvånad eller förbannad

Igår kom ju mina älsklingar. Döm om min förvåning när Alma hoppar ut ur bilen och jag ser att hon är nyklippt.
Nu är ju det inget problem i sig, nyklippt är bra. Men nu går håret bara ner till axlarna och luggen är så superkort. När kom vi överens om detta liksom??
Grejen är den att hon har hade riktigt lång hår och skulle spara till lång lugg och så har de bara kapat av allt hår bara för att han inte orkar hjälpa henne (fast mycket klarar hon själv). Jag blir så trött. Eller besviken. Fast mest förbannad. För förvånad blir jag inte mer!

När Alma kom till mig och ville få ta hål i öronen (alla dagiskompisarna har det) så kollade jag med honom och eftersom han inte ville så blev det inget. Jag kanske ska göra som han gör och ta beslutet själv?!

Kloka kommentarer
Postat av: Mia

Skämtar du ?? Men för FAN !? Jag hade gått i taket !! Hon hade ju underbart jätte långt hår !

2009-06-27 @ 18:13:16
URL: http://focim.blogg.se/
Postat av: annaoco

Mm, det sorgliga är att han inte bryr sig ett smack. Dessutom är det så ojämnt klippt så jag skulle behöva ta henne till en frissa för att fixa till det.

2009-06-27 @ 21:24:05
URL: http://annaoco.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hej!



Det bevisar bara en sak, hans egen dumhet. Tyvärr går det ut över Alma och dig. Jag hade blivit skogstokig. Nästa gång är det kanske en piercing eller en tatuering??!!(om inte han är botad från dumhet vid det laget).



En viktig regel är väl ändå: man är skild men barnen har man tillsammans livet ut.



Även om det frestar, sänk dig inte till hans låga nivå.

Är helt övertygad om att Alma fortfarande är världens sötaste :)



Kramar



2009-06-28 @ 09:44:55
Postat av: annaoco

Ingela: Skogstokig är bara förnamnet. Det märkliga är att han nu gör saker som han hatade när hans förra ex gjorde det. Han gör allt för att jävlas nu sen familjerätten ställde sig på min sida.

2009-06-28 @ 16:22:26
URL: http://annaoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0