Det går åt rätt håll

Nu känns det som jag har lite medvind faktiskt. Igår fick jag mitt kontor på jobbet, äntligen. Det skulle flyttas omkring en del för att få ett ledigt rum till mig och igår när jag kom tillbaka från ett möte i Malmö så var det klart. Känns jättebra!
Idag ska jag få massage på jobbet :D Betalar endast 100 kr för helkroppsmassage och jag kan gå på arbetstid ;D Härlig förmån.

Det som känns bäst just nu är vad som sas på mötet i måndags. Det var en stor seger för de har beslutat att barnen mår bäst av att bo hos mig. Tyvärr slutar det inte där utan barnen måste gå igenom en jobbig sak till, men för första gången sen detta började så tror jag faktiskt att det slutar lyckligt och både jag och barnen får lite lugn och ro.

På fredag är det skolavslutning och jag är ledig så jag kan vara med. Jag och barnen brukar alltid åka in till stan och äta någon god lunch men i år väljer vi att festa till det på någon restaurang på kvällen istället. Vi har mycket att fira....


Kloka kommentarer
Postat av: Lotta

Jippi!! Va skönt att du får ta hand om dina godingar på heltid!! Hoppas ni får en trevlig skolavslutning också. Kram från Lotta

2009-06-10 @ 15:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0