4 dagar

Igår efter jobbet körde jag hem till mina föräldrar för att hämta barnen. Där var det bara att sätta sig till dukat bord för att käka middag. Vilken lyx säger jag bara!
Barnen badade lite till och sen körde vi hem. Fixade med lite tvätt och vattnade i trädgården.
Alfons ville sova över hos mormor och morfar så det gjorde han. Fick ett MMS av mamma lite efter tio, då var han i poolen igen. Ett riktigt vattendjur!

I går var de och plockade fläderblommor till saft och idag skulle de en runda till bibblan och sen skulle de göra lemon curd. De har många roliga planer denna veckan så barnen har det hur bra som helst! Är så tacksam för att mina föräldrar ställer upp så mycket så att barnen får ett riktigt sommarlov.


Kloka kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0