Mys i massor

Igår blev barnen lämnade redan halv nio hos mig. Härligt att få en hel dag extra med dem. En dag som vi pratat om och planerat med mys.

Vi spelade de nya Wii-spelen vi skaffat, bakade pizzabullar och gick på bio. Grabbarna gick på Bedtime stories och jag och Alma tittade på Bolt. Innan hade vi gjort ett stopp på Hemmakväll för lite nödvändig proviant :)

I dag har Alma och jag varit i stan en runda, hon ska på kalas i morgon hos bästa vännen så vi behövde fixa en present. Barnen har beställt chokladbollar så det har vi fixat och till middag ikväll blir helstekt kotlett, potatis, sås och diverse tillbehör.

Ha en skön lördag♥


Kloka kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Mysigt! bedtime ska vi se nästa helg när jag och kidsen är all alone.



ha en mysig kväll!

kram

2009-02-21 @ 15:48:36
URL: http://endelavoss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0