Söndag

Idag har det varit ett riktigt skitväder. Blåser så det nästan gör ont i skinnet, snöar lite gör det med.  Riktigt deppväder när man bara längtar efter vår och värme.
Körde en runda till Adams fotbollsträning, alltid kul att få träffa kidsen när det är pappavecka. Eller kid borde jag säga eftersom småfolket inte (får) var(a) med.
Jag brukar alltid ringa dem på söndagen för att kolla av hur deras helg har varit och vad de har hittat på. Nu har jag suttit i 3 timmar och försökt nå Adam på hans mobil utan att få tag på dem. Eftersom klockan snart är 8 så går loppan och lägger sig utan att jag hunnit prata med dem. Crap!

Update: Äntligen lyckades jag få tag på dem, de hade varit i Ängelholm och lämnat av någon och kom nu hem. Hann säga godnatt och lite annat mysigt till dem. Lycka♥

Kloka kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Vad duktig du e som går på viktis-möten! BRA jobbat första veckan! Heja heja! Vad skoj att vi spanat in samma klänning. :-)

//Jenny

2009-02-02 @ 21:27:33
URL: http://lilla-ji.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0