Hej igen

Nu är det väl dags att släppa lite på tunghäftan ;) Har varit totalt ointresserad av att blogga en lång tid nu och det har väl inte helt kommit tillbaka ska jag villigt erkänna.

Julen har varit jättemysig. Julafton spenderade jag hos min bror, hans sambo och lilla Vera. Sen på juldagen kom mina älsklingar hem och då hade vi vårt firande med mina föräldrar och syskon.
Jag vet inte vem som var mest spänd, barnen som skulle öppna sina paket eller jag som ville se deras reaktioner. Vissa grejer som de hade önskat sig jättemycket men inte trodde att de skulle få hade jag köpt till dem och det var hur kul som helst när de fick av allt papper. Så nu spelas det Wii och guitar hero för glatta livet här hemma.

Nyår ska vi fira med kompisar. Vi blir nog runt 22 pers och vi har bestämt att vi ska ha catering så behöver ingen stå vid spisen eller fixa med inköp, najs!

//Anna

Kloka kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0