Torsdag

Jaha, så fort gick det att jobba 3 dagar. En del högar väntade på mig och nu måste jag fixa lönerna. Utan större entusiasm, under rådande omständigheter. Men men, tänka positivt var det :)

I morgon fyller min förstfödde 12 år! Och jag har bry med att komma på vad jag ska köpa till honom. Han visste inte heller vad han önskar sig. Leksaker går ju fet-bort. Han gillar att kolla på film när han går och lägger sig så jag har köpt en DVD-box som ska underhålla honom i sisådär 9 timmar. En Nike-tröja med Manchester United har jag också fixat eftersom han är fotbollskille. Men sen tar det stopp. Jag vill ju ha något mer till honom men det är stiltje i skallen.
Någon som har ett förslag att komma med?

I morgon har jag tagit semester. Det blir att städa, handla och fixa men framför allt så kan jag hämta barnen redan kl 13:) Det blir en skön eftermiddag tillsammans och sen har vi bestämt att vi ska ha pizza och smarrig marängtårta på kvällen för att fira. Kalaset blir på lördag men något vill vi ju göra när det är den riktiga födelsedagen.

Gör ni som jag, när era barn fyller år? Jag brukar tänka; tänk för 12 år sen, då hade vattnet precis gått eller då var han/hon precis nyfödd. Jag blir alltid lite nostalgisk när det är födelsedag, tänker tillbaka när det var en ny liten krabat som precis pluppat ut.

Kloka kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0