Shoppingtur

Igår var jag en runda på Ikea. Inget speciellt som jag behövde servetter och värmeljus som alltid, men en del fick följa med mig hem:



Bilder: Ikea

Ramen Ribba är min favorit just nu, i svart helst. Sätter upp bilder på barnen, i svartvitt, lite överallt i huset.
Värmeljus, hrm, behövde jag faktiskt. Till alla varma och mysiga kvällar som man sitter ute. Kanon med tända ljus lite här och där.
Tyger Gunvor ska jag sy en duk av. Ska ha gäster både fredag och lördag och förhoppningsvis är jag är klar med den så att jag kan använda den en av kvällarna.
Spotarna Grundtal ska jag ha i köket. Tog ner ett skåp när jag gjorde vid och ska sätta upp två öppna hyllplan i stället. Mysig belysning med spotar under.
Handtagen Kosing köpte jag mest för att de är så rasande billiga. 6 st för 15 kr. Jag behöver verkligen byta handtag på luckorna i köket och dessa blir bra så länge.

Sen var det lite mer som också hamnade i kassen. Lite mer tyg, dörrknoppar till mina garderober i sovrummet osv.

Det bästa av allt är att jag måste dit igen snart. Har beställt en jättefin doptavla hos Isa och då måste jag ha en ram till *L*

Kloka kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad avundsjuk jag är, skulle gärna ta en Ikeatur just nu :) Kram Sandra

2008-04-29 @ 15:59:33
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Linda P

Alltid uppiggande med en liten tripp till Ikea. Åhh, jag har nytt tangentbord. Fy vad konstigt det är att skriva på det. (Intressant va´?) Ha d gött!

2008-04-29 @ 18:07:06
URL: http://livinglikelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0