Summering

Min underbara dotter håller på att driva mig till vansinne vissa dagar. De flesta dagar är hon ljuv som en ängel och vill gärna sitta i mitt knä. Andra dagar.... ja då växer det horn i pannan på henne. Den ljuva 6-årstrotsen är här med besked!
I går var en skitdag rent ut sagt. Hon gjorde precis tvärtom hela tiden och när jag sa till henne på skarpen så skrattade hon mig rakt upp i ansiktet. Svårt att hålla sig pedagogisk och clever då.
Idag har hon varit helt underbar hela dagen, totala motsatsen. Tur är väl att de dagarna dyker upp oftare än de överjävliga.

Idag har jag och barnen bakat kanelbullar, äpplekaka och kladdkakemuffins. Sen tog vi ett gäng bullar med oss och cyklade till mormor och fikade tillsammans.

I morgon bitti kör vi till Karlskrona och roar oss med Vera och föräldrar. Fikan och badkläderna packar vi med ;O)


Kloka kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hoppas ni fick det bra på Barnens gård och att vädret var ok?



Kram

2009-07-31 @ 16:02:29
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: annaoco

Ann-Sofie: Vaknade på morgonen av att det ösregnade men när vi kom fram så vart det sol hela dagen :O) Kram

2009-07-31 @ 20:22:42
URL: http://annaoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0