Fredag

Nu har jag lämnat av alla barnen och sitter och äter frukost i sällskap av tv, dator och trött katt :)

Vi brukar göra torsdagskvällen till en myskväll och igår var min bror här och spelade Wii med Adam när jag var på jobbigt möte. När jag kom hem lagade Adam mat till oss, cheeseburgare med pommes och många goda tillbehör. Efter det köpte vi ett gäng goda glassar av glassbilen som kommer här på torsdagar när barnen är här.

Nu när barnen är iväg har jag dagarna planerade: Projekt sovrum! Jag har börjat skrapa tapeten from hell och bestämde ganska snart att det ska göras när barnen inte är hemma. Det blir ett vitt pulver som sätter sig överallt och sprids snabbt i hela huset.
Tanken är att väggarna ska bli vita (även om Adam tycker att ALLA har vitt nu och att det är tråååkigt).

Jag har en vägg med garderober där jag tänkt ta bort dörrarna och sätta dit skjutdörrar i stället. Eller jag och jag, lär nog få be min snickare-bror så att han gör det så kan jag passa lilla gos-Vera under tiden ;)

Ha en skön fredag!

Anna♥

Kloka kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Lycka till med skrapningen:) Själv ska jag montera IKEA köp och vårda sjuk dotter i helgen.



kram

2009-02-27 @ 11:01:35
URL: http://endelavoss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0