Fredag!

Äntligen är det fredag och dags för helg! Läget på jobbet är fortfarande knasigt, även om jag nu vet vem som är min arbetsgivare och det blev till min fördel :)

Snart hämtar jag mina älskade barn, har längtat mig tokig idag. Sen blir det till att åka hem och ställa tillbaka blommor och hänga upp gardinerna igen, har haft fönsterputsare där idag. Inte fel att komma hem och se glittriga fina fönster *L*

I kväll ska vi på kalas, min nästkusin fyller 9 år och vi har köpt en söt/tuff (precis som nästkusinen) blus och örhängen till.
Vi får väl se hur länge vi kan stanna, Alma brukar vara helt slut på fredagarna när jag hämtat henne. Fast vem är inte det ;)

Ha en skön helg och ta hand om er♥

Kloka kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0