En bit på vägen...

...men inte riktigt färdigt ännu:



Barnen hade varsin säng som tog ganska mycket plats. De åkte ut (Blocket nästa*L*) och in kom Adams våningssäng som jag målade vit. En stor matta hade de på golvet som varit jättefin men som de tyvärr satt silverfläckar på så jag köpte 4 runda från Ikea.



Vi satte in datorbordet som var på mitt rum, som jag nu inte behöver (nimt med bärbar) och så köpte vi ett litet "skrivbord" där de kan sitta och rita och göra läxor. Rummet är inte färdigt på långa vägar, nu kommer ju det svåra med att få in en miljon leksaker. Men jag ville bara njuta lite av att det var fint. Hyllor ska vi också köpa och sätta upp. Jag ville vänta och avvakta till de stora möblerna var på plats så jag kunde se var det skulle få plats. Sen ska jag fixa till de små roliga detaljerna som gör rummet mysigt.


Kloka kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Anna

Va fint du har gjort! Supersnyggt med vit våningsäng och vitt o fint på väggarna. Mattprickarna på golvet var en smart ide - dom ger piffiga färgklickar utan att det blir för mycket! Ge digsjälv en stolt kram du duktiga kvinna!! :oD

Många kramar från mej i London.

Lotta

2008-09-26 @ 15:40:15
Postat av: annaoco

Lotta: Tack vännen! Kramar tillbaks till dig, magen och familjen!

2008-09-26 @ 16:46:49
URL: http://annaoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0