Nu har de åkt....

och blir borta i två veckor. Det är lång tid. Kan ni tänka er att vara utan era älskade barn i två veckor? Inte jag heller. Det enda positiva är att de är hos mig i två veckor sen. Men det kommer att vissla förbi, det vet jag. För hur mycket kul vi än hittar på så sitter jag med dåligt samvete när de åkt, för kanske kunde vi gjort något mer, varit gosigare mot varandra?
Hur stensäker jag än är på att det var rätt att gå ifrån äktenskapet så mår jag ändå dåligt för att barnen behöver åka fram och tillbaka.

I onsdags var jag och grabbarna på filmpremiär! Vi såg Narnia: Prins Caspian. Jag hade väldigt låga förhoppningar när jag satte mig i biofåtöljen, trodde mest att jag skulle ta mig en tupplur. Jag blev verkligen positivt överraskad. Den var jättebra (för att vara en så film)! Det var kul att se killarnas stora ögon, de var helt inne i filmen. 2,5 timme gick jättesnabbt förbi, och då ska tilläggas att jag ALLTID tittar på klockan när jag är på bio även om det är en bra film.
Lillasyster hade vi lämnat hos morfar för hon hade inte riktigt åldern inne.

Igår var jag på sjukhuset igen för nya röntgenbilder och läkarbesök. Jag fick det glada beskedet att jag inte behöver operera handleden!! Ett nytt lättare gips fick jag också. Armen såg så ynklig ut utan gips och det kändes jättekonstigt.
Nytt gips sattes och en fin röd färg har det nu. Måndag v 30 ska det tas bort hos sjukgymnasten. Can´t wait!

Imorgon kommer släkt ner från Norrland. Min nästkusin och hennes föräldrar kommer alltid ner en vecka i juli och bor hos mina föräldrar. Det ska bli så kul att träffa dem! En tradition är att vi har en stor grillfest med ett gäng släktingar och i år håller jag tummar och tår för att mina barn får komma (för deras pappa). I så fall får jag träffa dem redan på måndag :O)

Ha en skön helg!

Kram Anna


Kloka kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Anna. Stackars dej som har brutit armen. Hoppas det läker jättesnabbt och smärtfritt. Jag och Jonas kommer hem en sväng till Bjärlöv och hälsar på nästa vecka och det vore jätteskoj att ses. Har ju inte lyckats med det sen för 2 år sedan.

Jag har bara din jobbmejl men kollar min mejl hemma hos M & P så jag hör av mig om du känner för att ses en dag.

Bamsekramar från mej!

Lotta

2008-07-06 @ 20:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0