Trött? Eh, jag??

Jag har förmånen att vakna pigg och utvilad utan längtan att snooza 10 gånger. I vanliga fall måste jag tillägga! Somnade i soffan igår, 5 minuter efter början på CSI (som börjar kl 21). Hade inga problem att somna om i sängen sedan och när klockan ringde 05.30 i morse var snooze-knappen min bästa vän.

Gårdagen var produktiv, hann med det mesta jag hade planerat. Hade tänkt stryka när jag tittade på CSI men det förstår ni hur det gick med den idén. Fick inga höga poäng som den Präktiga Mamman vad gäller middagen, fiskpinnar och potatismos. De höga poängen fick jag av kidsen när efterrätten serverades, stora glassvåfflor med mycket glass och chokladsås *L*

Kloka kommentarer
Postat av: Septusa

I really appreciate your website.
An interesting website with an interesting design.
A lot of interesting info.
Thanks.

2008-02-07 @ 11:26:55
URL: http://septusa.blogspot.com
Postat av: Tormodmarlene

i love this page keep it up.

2009-09-02 @ 14:27:57
URL: http://tormodmarlene.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0