Gott Nytt År!

Vill bara önska er alla ett riktigt Gott Nytt År! Mina nyårsplaner ändrades i sista minuten, men absolut inte till det sämre.

Jag har blivit hembjuden till min bror och numera övergravida sambo. En lugn nyårsafton i mysigt sällskap. Träffar min bror alldeles för sällan så morgondagen ger oss ett jättebra tillfälle att komma i kapp.

Samtidigt får jag titta på alla mysiga bebbesaker som de har skaffat.
Det ger mig lite hjälp när jag sen ska hitta den perfekt presenten åt Liten.

Så återigen; ha ett fantastiskt slut och en bra start på det nya året!


Kloka kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Gott Nytt år på dig vännen och vad kul att du hittade sällskap!

2007-12-31 @ 11:09:59
URL: http://endelavoss.böogspot.com
Postat av: Zassi

En alldeles underbar God Fortsättning på det nya året! Och kanske du snart är faster?
//Z

2008-01-02 @ 19:55:17
URL: http://katterochpasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0