Dagen lär bli seg

Både måndag och tisdag morgon har jag vaknat kl 4. Julstress, nja, inte medvetet i så fall. Tycker jag är på banan med hela grejen. Vaknat har jag i alla fall och inte lyckats bli sömning förrän det är dags att stiga upp.
Inte blev det bättre av att jag skulle försöka hålla mig vaken i går för att storebror var på hockey.
Han skulle åka från Kristianstad till Jönköping för att kolla på sitt älskade HV71. Resesällskapet var hans pappa och storasyster.
Eftersom jag inte riktigt visste när de skulle komma hem så tillbringade jag kvällen med att sova, vara vaken, sova osv i 10 minuters intervaller. Kl 24 fick jag beskedet att de skulle komma efter 30 minuter.
Sonen hade sovit 2 timmar i bilen som tur var och när han kom hem så somnade han direkt. Men jag? Låg vaken till 02.30 för då hade jag kommit över det trötta stadiet som jag kämpade så stark emot vid kl 22.

Ger järnet idag på jobbet eftersom det är sista dagen före jul som jag jobbar. Snälla vännen Ingela bjuder på god mat i kväll och jag vet att det blir härligt tjejsnack också.

I morgon är det skolavslutning och barnen (och mamma) ska få sin efterlängtade ledighet. Efter allt kaoset som de haft på skolan så är det skönt att terminen är slut.

323819-11
Bild:Cult

Dessa fina tomtarna får hemska gärna flytta hem till mig :o)

Ha en skön dag alla tomtediggare!

Kloka kommentarer
Postat av: Pernilla W

God Jul och Kramen!

2007-12-22 @ 19:44:24
Postat av: Phillipidunn

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2010-04-09 @ 08:50:02
URL: http://phillipidunn.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0