Köpenhamn

I tisdags satte jag mig på tåget och åkte till Köpenhamn. Från lilla Kristianstad till Storstaden på mindre än 2 timmar.

När vi kommit fram började vi med en kall öl i solen. Härligt!
Dagen fortsatte i samma härliga anda. Sol, öl, shopping och en del kikande på folk. 
Vi käkade en suverän senlunch på Jensens Bøfhus och avslutade med efterrätt på Ben & Jerry´s, it doesn´t get better than that!
     
    Mina favoriter; Chunky Monkey och Chocolate Fudge Brownie




Kloka kommentarer
Postat av: Mia

Hmmm... du gav mig just en idé !!

En sådan resa blir det nog som "vardags överaskning" till Mogge nästa frivecka !! Fy va härligt...

Hoppas du njöt ordentligt !!

2009-05-14 @ 13:02:20
URL: http://focim.blogg.se/
Postat av: annaoco

Mia: Vad bra att jag kunde inspirera :D Du kan tro att jag njöt!

2009-05-14 @ 16:10:19
URL: http://annaoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0