Viktrapport



Idag var det dags för att hoppa upp på vågen och se hur det gått i veckan. -0,9 var resultatet, helt godkänt. Lite surt var det att jag vägde 0,7 mindre för två dagar sen och jag har INTE ätit fel sedan dess. Jag menar, det hade varit trevligare om vågen visat -1,6, men jag ska inte gnälla. Det går åt rätt håll. Tog på mig ett par byxor i morse som inte satt så trevligt innan men som nu passade jättebra. Härlig känsla!

Nu förväntar jag mig inte lika stor viktminskning nästa gång eftersom jag ska väga mig redan på måndag, enbart för att konsulenten verkar bäst då.

Efter vägningen träffade jag en härlig vän för lunch och mycket snack, gott och jättetrevligt :)

♥Anna♥

Kloka kommentarer
Postat av: Linda P

Heja heja!! Visst är det svårt att låta bli att väga sig ofta, när man satsar på att minska i omfång ;?



Fasen vad roligt "dubbelrummet" var.

kram

2009-02-04 @ 16:11:47
Postat av: Ann-Sofie

Heja Heja! Får se hur det blir efter kvällens mat...:)

2009-02-05 @ 07:30:50
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tack själv för trevlig lunch! Ha en härlig helg! Kram Ingela

2009-02-05 @ 21:22:34
Postat av: Jenny

BRA JOBBAT!!! Mycket stiligt minus, hörredu! :-)

//Jenny

2009-02-06 @ 14:00:33
URL: http://lilla-ji.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0