Sweet child of mine

Igår hade jag och mina små ett eget alla♥sfirande. Eftersom de inte är hemma i morgon så fixade vi till lite mys i förväg.
Vi käkade tacos framför tv:n (för det är bästa platsen enligt kidsen) och till efterrätt mumsade vi på chokladhjärtan och geléhjärtan och drack jordgubbsbubbel (alkoholfritt givetvis) till.



Idag var jag med Alfons i skolan och gissa om jag blev glad när han plockade fram något han hade fixat alldeles själv, till mig. Sötaste du!



Ha en skön fredagskväll och kärleksfull alla♥sdag i morgon!

//Anna

Kloka kommentarer
Postat av: JaanaBanana

Vilket fint kort!

2009-02-13 @ 19:07:10
URL: http://jaanaohranen.blogg.se/
Postat av: Ingela

Sååå mysigt ni haft det och hur söt är inte Alfons. Det värmer rakt in i mammahjärtat. Mysig helg!

2009-02-13 @ 21:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0