SATC och shopping

Nu har jag precis spenderat förmiddagen i soffan tittandes på några gamla avsnitt av SATC. Säsong 4, när Carrie är tillsammans med the hottie Aidan. Definitivt mina favoritavsnitt!

Nu väntar duschen och sen ska jag dra en repa på stan. I avsaknad av en egen hottie som ska ge mig den traditionella alla hjärtansdagspresenten så tänker jag handla till mig själv. Har en del presentkort som jag fick av min förra chef i julklapp; Ohlssons Ost och Delikatesser, Systembolaget och Duka. Sen fick jag mina bonuscheckar från H&M häromdagen också så jag ska nog gå hem med en hel del roliga saker idag. Tror nog att jag har ett presentkort från Parelle parfymeri också om jag inte har helt fel, en ny doft hade varit kanon!




Hoppas ni får en mysig lördagskväll, med eller utan röda rosor ;)

//Anna

Kloka kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Fick inga rosor trots att jag har en hottie... när han kommer tillbaka till Sverige efter tre veckors arbete utomlands så jäklar skall han få förklara sig -för jag skickade i alla fall kort och en nalle till honom! Karlar...

2009-02-16 @ 12:50:24
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0