Utmaning



Jag har fått en utmaning av Ann-Sofie och den antar jag så klart :)
Jag ska skriva 6 saker som gör mig lycklig just nu och here goes...

* Mina barn är så klart det första jag tänker på. De skänker mig den största lyckan
* Mitt hus, med sina skavanker och bruna lister. Det är mitt!
* Lilla Vera. Min underbara brorsdotter som alltid har ett leende över till mig och som jag kan hälsa på om jag saknar mina barn för mycket
* Att mina föräldrar är fortfarande gifta efter 40+ år.
* Att jag har möjlighet att hälsa på Alfons i skolan hur mycket han än behöver mig
* Den sista punkten som ska göra mig lycklig väntar jag med, för den kommer...

Kloka kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0