Make over

Nu har jag precis kommit hem från frissan. SÅ skönt att äntligen bli klippt. Min förra frissa slutade och jag har haft beslutsångest över var jag skulle gå. Håret har hunnit bli ganska långt, en bit nedanför axlarna i alla fall.
Nu hade jag bestämt mig för att ha det en del kortare, därför var det extra viktigt att det var en frisör jag har förtroende för. Och det har jag verkligen för Fia, eftersom hon gjort ett bra jobb tidigare :O)



Denna bilden tog jag med mig, för det är precis så jag vill ha det. Nu kunde man ju önska att man var lika tjusig som Katie också.... ;O) Anyway, jag blev jättenöjd med frisyren och har redan bokat in nästa besök.

Kloka kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Wow måste blivit ett rejält klipp med andra ord!

Säkert hur tjusigt som helst.



Kram

2008-10-09 @ 10:47:35
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: annaoco

Ann-Sofie: Ja, det blev ganska mycket kortare :) Helnöjd är jag. Kram.

2008-10-09 @ 12:52:50
URL: http://annaoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0