Torsdag

Majgadd, nu är det redan torsdag. Tiden går fort när man har kul tydligen...

I morgon är jag ledig, ska med lillebror på klassresa till Kreativum, ska bli jättekul. Storebror har varit där tidigare och gillade det så vi bestämde att vi skulle åka dit sen på semestern. Nu blir det en gång extra för mig och lillebror.

Sen är det fredagsmys med kidsen. De har beställt grillspett till middag och det har jag inga protester mot. Lite pommes, sallad och vitlökssås till och jag är helnöjd *L* Den kalla goda ölen får vänta, stora sonen vill iväg och titta på fotbollsmatch med sin storasyrra så jag får vara taxi.

Ha en skön helg!

Kloka kommentarer
Postat av: Sandra

Ha en skön helg du också! Kram Sandra

2008-05-29 @ 11:13:50
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0