Fredag

Då var det fredag igen! Det märks att man var ledig i måndags för denna veckan har gått rasande fort. Tycker alltid att dagarna går extra fort när man har något inbokat man inte ser fram emot, typ tandläkaren eller som jag hade ett möte i går. Inget jag såg fram emot men det var högts nödvändigt.
Mötet gick bra, även om det tog en annan vändning.

Barnen stannar kvar hos mig till på måndag morgon, eftersom de inte kom förrän i söndags. I kväll ska lillebror på fest hos en kompis som har fyllt år.

Helgen blir lugn, blir det fint väder i morgon så tar vi och strosar en runda på stan och fixar lördagsgodis på bästa stället.
På söndag ska jag på klädparty. Har aldrig handlat därifrån tidigare. Någon som har erfarenhet av deras kläder?

Ha en skön helg!

Kloka kommentarer
Postat av: Justinzahra

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2010-04-29 @ 10:36:18
URL: http://justinzahra.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0